Koikkalainen, N., Tommila, H., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., . . . Jyväskylä, U. o. (2018). Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle.
Chicago Style (17th ed.) CitationKoikkalainen, Niina, Hanne Tommila, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Viidesluokkalaisten Oppilaiden Käsityksiä Opettajalta Saadun Palautteen Merkityksestä Oppimiselle. 2018.
MLA (9th ed.) CitationKoikkalainen, Niina, et al. Viidesluokkalaisten Oppilaiden Käsityksiä Opettajalta Saadun Palautteen Merkityksestä Oppimiselle. 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.