_version_ 1799835293305536512
annif_keywords_txtF_mv verkkokauppa ihminen tunnusluvut digitaalinen markkinointi vaikutukset
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 http://www.yso.fi/onto/yso/p18849 http://www.yso.fi/onto/yso/p7186 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 http://www.yso.fi/onto/yso/p795
author Hietikko, Kim
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Hietikko, Kim Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Hietikko, Kim
author_sort Hietikko, Kim
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2019-09-20T09:15:05Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Verkkokauppojen suositteluj&#xE4;rjestelmien vaikutus ihmisten ostoimpulsiivisuuteen</title><creator>Hietikko, Kim</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">ostoimpulsiivisuus</subject><subject type="yso">verkkokauppa (verkkoliiketoiminta)</subject><subject type="yso">suositteluj&#xE4;rjestelm&#xE4;t</subject><subject type="yso">algoritmit</subject><subject type="yso">ostaminen</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">tuotteet</subject><subject type="yso">ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;kset</subject><subject type="yso">k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;t</subject><available>2018-12-21T06:22:28Z</available><issued>2018</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60770</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201812215297</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201812215297</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/60770/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201812215297.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201812215297.pdf" type="application/pdf" length="506382" sequence="1"/><recordID>123456789_60770</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_60770
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:03Z
main_date 2018-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2018
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/60770\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201812215297.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201812215297.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2018-09-20T09:15:05Z
publishDate 2018
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hietikko, Kim Verkkokauppojen suosittelujärjestelmien vaikutus ihmisten ostoimpulsiivisuuteen ostoimpulsiivisuus verkkokauppa (verkkoliiketoiminta) suosittelujärjestelmät algoritmit ostaminen kuluttajat ostokäyttäytyminen tuotteet ostopäätökset käyttäjät
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_60770&index=0&size=large
title Verkkokauppojen suosittelujärjestelmien vaikutus ihmisten ostoimpulsiivisuuteen
title_full Verkkokauppojen suosittelujärjestelmien vaikutus ihmisten ostoimpulsiivisuuteen
title_fullStr Verkkokauppojen suosittelujärjestelmien vaikutus ihmisten ostoimpulsiivisuuteen Verkkokauppojen suosittelujärjestelmien vaikutus ihmisten ostoimpulsiivisuuteen
title_full_unstemmed Verkkokauppojen suosittelujärjestelmien vaikutus ihmisten ostoimpulsiivisuuteen Verkkokauppojen suosittelujärjestelmien vaikutus ihmisten ostoimpulsiivisuuteen
title_short Verkkokauppojen suosittelujärjestelmien vaikutus ihmisten ostoimpulsiivisuuteen
title_sort verkkokauppojen suosittelujärjestelmien vaikutus ihmisten ostoimpulsiivisuuteen
title_txtP Verkkokauppojen suosittelujärjestelmien vaikutus ihmisten ostoimpulsiivisuuteen
topic ostoimpulsiivisuus verkkokauppa (verkkoliiketoiminta) suosittelujärjestelmät algoritmit ostaminen kuluttajat ostokäyttäytyminen tuotteet ostopäätökset käyttäjät
topic_facet algoritmit kuluttajat käyttäjät ostaminen ostoimpulsiivisuus ostokäyttäytyminen ostopäätökset suosittelujärjestelmät tuotteet verkkokauppa (verkkoliiketoiminta)
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60770 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201812215297
work_keys_str_mv AT hietikkokim verkkokauppojensuosittelujärjestelmienvaikutusihmistenostoimpulsiivisuuteen