APA-viite (7. p.)

Hietikko, K., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2018). Verkkokauppojen suosittelujärjestelmien vaikutus ihmisten ostoimpulsiivisuuteen.

Chicago-viite (17. p.)

Hietikko, Kim, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Verkkokauppojen Suosittelujärjestelmien Vaikutus Ihmisten Ostoimpulsiivisuuteen. 2018.

MLA-viite (9. p.)

Hietikko, Kim, et al. Verkkokauppojen Suosittelujärjestelmien Vaikutus Ihmisten Ostoimpulsiivisuuteen. 2018.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.