Organisaatiokulttuurin ja työntekijäkokemuksen merkitys työnantajabrändäykselle

Organisaation inhimillisen pääoman voidaan katsoa olevan eräs sen tärkeimmistä kilpailueduista, vaikka samalla osaavan työvoiman saaminen ja säilyttäminen vaikeutuvat jatkuvasti. Työnantajabrändäyksen keinoin organisaatiot voivatkin luoda kuvan yrityksestä houkuttelevana paikkana työskennellä potent...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kankaanpää, Tiia
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60739