Kankaanpää, T., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2018). Organisaatiokulttuurin ja työntekijäkokemuksen merkitys työnantajabrändäykselle.
Chicago Style (17th ed.) CitationKankaanpää, Tiia, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Organisaatiokulttuurin Ja Työntekijäkokemuksen Merkitys Työnantajabrändäykselle. 2018.
MLA (9th ed.) CitationKankaanpää, Tiia, et al. Organisaatiokulttuurin Ja Työntekijäkokemuksen Merkitys Työnantajabrändäykselle. 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.