APA-viite (7. p.)

Poutanen, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2018). Enforcing corporate citizenship through social media: The role of shares, clicks, and likes in sustainability communications.

Chicago-viite (17. p.)

Poutanen, Jenni, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Enforcing Corporate Citizenship Through Social Media: The Role of Shares, Clicks, and Likes in Sustainability Communications. 2018.

MLA-viite (9. p.)

Poutanen, Jenni, et al. Enforcing Corporate Citizenship Through Social Media: The Role of Shares, Clicks, and Likes in Sustainability Communications. 2018.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.