Piiroinen, H., tiedekunta, L., Sciences, F. o. S. a. H., terveystieteet, L. j., Sciences, S. a. H., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2018). Kognitiivinen liikuntataitojen oppimisen malli on mielekäs ja positiivinen tapa oppia: Opiskelijoiden käsityksiä salibandyn lajitaitojen oppimisesta pelillisesti opetettaessa.
Chicago Style (17th ed.) CitationPiiroinen, Helena, Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikunta- ja terveystieteet, Sport and Health Sciences, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Kognitiivinen Liikuntataitojen Oppimisen Malli on Mielekäs Ja Positiivinen Tapa Oppia: Opiskelijoiden Käsityksiä Salibandyn Lajitaitojen Oppimisesta Pelillisesti Opetettaessa. 2018.
MLA (9th ed.) CitationPiiroinen, Helena, et al. Kognitiivinen Liikuntataitojen Oppimisen Malli on Mielekäs Ja Positiivinen Tapa Oppia: Opiskelijoiden Käsityksiä Salibandyn Lajitaitojen Oppimisesta Pelillisesti Opetettaessa. 2018.