Merkitykselliset oppimiskokemukset ja tunteet aikuiskouluttajan pedagogisissa opinnoissa

Tutkimuksen tarkoitus oli ymmärtää paremmin aikuiskouluttajan pedagogisissa opinnoissa (APO) koettuja merkittäviä oppimiskokemuksia ja sitä, millaisia tunteita näihin kokemuksiin liittyy. APO-koulutus koostuu lähi- ja etäjaksoista ja sen toteuttaa Jyväskylän Yliopisto. Tutkimukseen haastateltiin se...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Halme, Paula
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60549