Salokangas, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2018). Luottamus, sitoutuminen ja asiakastyytyväisyys pankkipalveluissa: Vaikuttavat tekijät ja perusteet.
Chicago Style (17th ed.) CitationSalokangas, Jaana, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Luottamus, Sitoutuminen Ja Asiakastyytyväisyys Pankkipalveluissa: Vaikuttavat Tekijät Ja Perusteet. 2018.
MLA (9th ed.) CitationSalokangas, Jaana, et al. Luottamus, Sitoutuminen Ja Asiakastyytyväisyys Pankkipalveluissa: Vaikuttavat Tekijät Ja Perusteet. 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.