Opettajien käsityksiä varhennetusta kielten opetuksesta fenomenografinen tutkimus täydennyskoulutuksen vaikuttavuudesta opettajien kokemana.

A1-kielen opetus varhennetaan Suomessa alkamaan 1. luokan keväällä vuoden 2020 alusta lähtien. Tämän tutkielman kohteena on varhennetun kielen opettajille suunnattu the Early Bird Gets the Word -täydennyskoulutus. Tavoitteena on selvittää koulutukseen osallistuneiden opettajien (N=26) taustoja sekä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Linna, Sanna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60400