”Sai ite päättää kerranki niinku oikeesti” oppilaiden kokemuksia osallisuudestaan ja osallistavasta musiikintunnin suunnitteluprosessista

Tutkimukseni tavoitteena on tutkia kuudesluokkalaisten kokemuksia osallisuutensa toteutumisesta niin yleisesti kouluarjessa kuin musiikintunneilla. Tutkimuksen avulla kartoitan, minkälaisia osallisuuden kokemuksia musiikintunnin osallistava suunnitteluprosessi tuottaa. Pyrin myös löytämään uutta, ko...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pitkänen, Anna
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Opettajankoulutuslaitos, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Teacher Education, Department of Music, Art and Culture Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59699