Monialaiset oppimiskokonaisuudet opetuksen eheyttämisen välineenä

Vuonna 2016 voimaan astuneen uuden opetussuunnitelman perusteissa kouluja velvoitetaan tarjoamaan oppilaille vähintään yksi monialainen oppimiskokonaisuus (MOK) vuodessa. Tutkimuksessa haluttiin selvittää, miten yhdessä suomalaisessa kunnassa on toteutettu MOK-työtä, näkevätkö opettajat MOK-työn hyö...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Pitkänen, Kati, Vahvaselkä, Sari
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59448