Luokanopettajien näkemyksiä avoimista oppimisympäristöistä ja yhteisopettajuudesta

Tämän tutkimuksen tehtävänä oli selvittää opettajien näkemyksiä avoimesta oppimisympäristöstä ja yhteisopettajuudesta sekä avoimen oppimisympäristön vaikutuksia opetukseen. Tutkimus on toteutettu laadullisena tapaustutkimuksena haastattelemalla neljää luokan opettajaa remontoidun koulun uusissa avoi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Karjalainen, Annika
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59413