Oppimisvaikeudet ja prosessointinopeus alaryhmien vertailu sukupuolittain prosessointinopeutta vaativissa kielellisissä ja ei-kielellisissä neuropsykologisissa testeissä

Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin, eroavatko eri oppimisvaikeuden alaryhmiin (lukivaikeus [LV], matematiikan vaikeus [MV], tarkkaavuushäiriö [TH]) kuuluvien lasten suoritusajat ja virheiden lukumäärät sukupuolittain toisistaan oppimisvaikeusryhmien sisällä prosessointinopeutta vaativissa kielellisis...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Hoffrén, Petra, Pöllänen, Eveliina
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Psykologian laitos, Department of Psychology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2018
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59328