Yrityksen sosiaaliset mediat

Tämä tutkielma on kirjallisuuskatsaus, joka käsittelee yritysten sosiaalisia medioita, intranetjärjestelmiä ja sosiaalista mediaa yrityksen käytössä. Tutkielmassa selvitetään millaisia hyötyjä sosiaalisen median käyttö voi luoda ja minkälaisia ongelmia käyttö voi aiheuttaa sekä miten yritysten sosia...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hyvönen, Oona
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59188
Kuvaus
Yhteenveto:Tämä tutkielma on kirjallisuuskatsaus, joka käsittelee yritysten sosiaalisia medioita, intranetjärjestelmiä ja sosiaalista mediaa yrityksen käytössä. Tutkielmassa selvitetään millaisia hyötyjä sosiaalisen median käyttö voi luoda ja minkälaisia ongelmia käyttö voi aiheuttaa sekä miten yritysten sosiaalisten mediat eroavat intranetjärjestelmistä ja perinteisestä sosiaalisesta mediasta yrityskäytössä. Yrityksen sosiaalisessa mediassa yhdistyvät intranetin ja perinteisen sosiaalisen hyvät puolet, mikä luo organisaatiolle paljon uusia mahdollisuuksia. Toisaalta tämä luo myös uudenlaisia riskejä organisaatiolle ja käyttäjille.