Yrityksen sosiaaliset mediat

Tämä tutkielma on kirjallisuuskatsaus, joka käsittelee yritysten sosiaalisia medioita, intranetjärjestelmiä ja sosiaalista mediaa yrityksen käytössä. Tutkielmassa selvitetään millaisia hyötyjä sosiaalisen median käyttö voi luoda ja minkälaisia ongelmia käyttö voi aiheuttaa sekä miten yritysten sosia...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Hyvönen, Oona
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2018
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59188
Description
Summary:Tämä tutkielma on kirjallisuuskatsaus, joka käsittelee yritysten sosiaalisia medioita, intranetjärjestelmiä ja sosiaalista mediaa yrityksen käytössä. Tutkielmassa selvitetään millaisia hyötyjä sosiaalisen median käyttö voi luoda ja minkälaisia ongelmia käyttö voi aiheuttaa sekä miten yritysten sosiaalisten mediat eroavat intranetjärjestelmistä ja perinteisestä sosiaalisesta mediasta yrityskäytössä. Yrityksen sosiaalisessa mediassa yhdistyvät intranetin ja perinteisen sosiaalisen hyvät puolet, mikä luo organisaatiolle paljon uusia mahdollisuuksia. Toisaalta tämä luo myös uudenlaisia riskejä organisaatiolle ja käyttäjille.