Hinnoittelun psykologia: ysiysi-hinnat vs. tasahinnat hintapäätteiden vaikutus kuluttajan hintakäsityksen ja ostoaikomuksen muodostumiseen arkisissa ostopäätöstilanteissa

Bibliographic Details
Main Author: Martikainen, Kalle
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2018
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59149
_version_ 1809901672617476096
annif_keywords_txtF_mv hinnoittelu kuluttajakäyttäytyminen hinnat ostokäyttäytyminen kuluttajat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p10773 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p750 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
author Martikainen, Kalle
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Martikainen, Kalle Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Martikainen, Kalle
author_sort Martikainen, Kalle
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2019-08-19T08:21:28Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Hinnoittelun psykologia: ysiysi-hinnat vs. tasahinnat : hintap&#xE4;&#xE4;tteiden vaikutus kuluttajan hintak&#xE4;sityksen ja ostoaikomuksen muodostumiseen arkisissa ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;stilanteissa</title><creator>Martikainen, Kalle</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">Tasahinnat</subject><subject type="other">ysiysi-hinnat</subject><subject type="other">referenssihinta</subject><subject type="other">hintak&#xE4;sitys</subject><subject type="other">ostoaikomus</subject><subject type="other">hinnan mukavuus</subject><subject type="other">ostotapahtuman mukavuus</subject><subject type="other">hinnan houkuttelevuus</subject><subject type="other">hinnan v&#xE4;litt&#xE4;m&#xE4; laatumielikuva</subject><subject type="yso">hinnoittelu</subject><subject type="yso">ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">kuluttajahinnat</subject><subject type="yso">hinnat</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><available>2018-08-08T06:44:10Z</available><issued>2018</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59149</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201808083786</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201808083786</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/59149/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201808083786.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201808083786.pdf" type="application/pdf" length="639971" sequence="1"/><recordID>123456789_59149</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_59149
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:27Z
main_date 2018-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2018
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/59149\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201808083786.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201808083786.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2018-08-19T08:21:28Z
publishDate 2018
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Martikainen, Kalle Hinnoittelun psykologia: ysiysi-hinnat vs. tasahinnat : hintapäätteiden vaikutus kuluttajan hintakäsityksen ja ostoaikomuksen muodostumiseen arkisissa ostopäätöstilanteissa Tasahinnat ysiysi-hinnat referenssihinta hintakäsitys ostoaikomus hinnan mukavuus ostotapahtuman mukavuus hinnan houkuttelevuus hinnan välittämä laatumielikuva hinnoittelu ostokäyttäytyminen kuluttajahinnat hinnat kuluttajat kuluttajakäyttäytyminen
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_59149&index=0&size=large
title Hinnoittelun psykologia: ysiysi-hinnat vs. tasahinnat : hintapäätteiden vaikutus kuluttajan hintakäsityksen ja ostoaikomuksen muodostumiseen arkisissa ostopäätöstilanteissa
title_full Hinnoittelun psykologia: ysiysi-hinnat vs. tasahinnat : hintapäätteiden vaikutus kuluttajan hintakäsityksen ja ostoaikomuksen muodostumiseen arkisissa ostopäätöstilanteissa
title_fullStr Hinnoittelun psykologia: ysiysi-hinnat vs. tasahinnat : hintapäätteiden vaikutus kuluttajan hintakäsityksen ja ostoaikomuksen muodostumiseen arkisissa ostopäätöstilanteissa Hinnoittelun psykologia: ysiysi-hinnat vs. tasahinnat : hintapäätteiden vaikutus kuluttajan hintakäsityksen ja ostoaikomuksen muodostumiseen arkisissa ostopäätöstilanteissa
title_full_unstemmed Hinnoittelun psykologia: ysiysi-hinnat vs. tasahinnat : hintapäätteiden vaikutus kuluttajan hintakäsityksen ja ostoaikomuksen muodostumiseen arkisissa ostopäätöstilanteissa Hinnoittelun psykologia: ysiysi-hinnat vs. tasahinnat : hintapäätteiden vaikutus kuluttajan hintakäsityksen ja ostoaikomuksen muodostumiseen arkisissa ostopäätöstilanteissa
title_short Hinnoittelun psykologia: ysiysi-hinnat vs. tasahinnat
title_sort hinnoittelun psykologia ysiysi hinnat vs tasahinnat hintapäätteiden vaikutus kuluttajan hintakäsityksen ja ostoaikomuksen muodostumiseen arkisissa ostopäätöstilanteissa
title_sub hintapäätteiden vaikutus kuluttajan hintakäsityksen ja ostoaikomuksen muodostumiseen arkisissa ostopäätöstilanteissa
title_txtP Hinnoittelun psykologia: ysiysi-hinnat vs. tasahinnat : hintapäätteiden vaikutus kuluttajan hintakäsityksen ja ostoaikomuksen muodostumiseen arkisissa ostopäätöstilanteissa
topic Tasahinnat ysiysi-hinnat referenssihinta hintakäsitys ostoaikomus hinnan mukavuus ostotapahtuman mukavuus hinnan houkuttelevuus hinnan välittämä laatumielikuva hinnoittelu ostokäyttäytyminen kuluttajahinnat hinnat kuluttajat kuluttajakäyttäytyminen
topic_facet Tasahinnat hinnan houkuttelevuus hinnan mukavuus hinnan välittämä laatumielikuva hinnat hinnoittelu hintakäsitys kuluttajahinnat kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat ostoaikomus ostokäyttäytyminen ostotapahtuman mukavuus referenssihinta ysiysi-hinnat
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59149 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201808083786
work_keys_str_mv AT martikainenkalle hinnoittelunpsykologiaysiysihinnatvstasahinnathintapäätteidenvaikutuskuluttajan