"On reilua, että voin itsekin katsoa ostoksiani" arvon muodostuminen omadatan kontekstissa

Tutkielman tavoitteena oli selvittää, millaisia arvon tyyppejä nousee esiin, kun asiakkaat tarkastelevat S-ryhmän Omat ostot –järjestelmästä heistä kerättyä ostotietoa, joka on omadataa. Omadatalla tarkoitettiin tässä tutkielmassa yrityksen asiakkaistaan keräämää tietoa, jonka yritys antaa takaisin...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Haapio, Heidi
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59083