APA-viite (7. p.)

Ojala, M., Raivio, A., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., . . . Jyväskylä, U. o. (2018). Suhteellisen iän ilmiön yhteys päivähoidon henkilökunnan arvioimiin esiopetusikäisten lasten toiminnanohjauksen vaikeuksiin.

Chicago-viite (17. p.)

Ojala, Mira, Anniina Raivio, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Suhteellisen iän Ilmiön Yhteys Päivähoidon Henkilökunnan Arvioimiin Esiopetusikäisten Lasten Toiminnanohjauksen Vaikeuksiin. 2018.

MLA-viite (9. p.)

Ojala, Mira, et al. Suhteellisen iän Ilmiön Yhteys Päivähoidon Henkilökunnan Arvioimiin Esiopetusikäisten Lasten Toiminnanohjauksen Vaikeuksiin. 2018.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.