Ojala, M., Raivio, A., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., . . . Jyväskylä, U. o. (2018). Suhteellisen iän ilmiön yhteys päivähoidon henkilökunnan arvioimiin esiopetusikäisten lasten toiminnanohjauksen vaikeuksiin.
Chicago Style (17th ed.) CitationOjala, Mira, Anniina Raivio, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Suhteellisen iän Ilmiön Yhteys Päivähoidon Henkilökunnan Arvioimiin Esiopetusikäisten Lasten Toiminnanohjauksen Vaikeuksiin. 2018.
MLA (9th ed.) CitationOjala, Mira, et al. Suhteellisen iän Ilmiön Yhteys Päivähoidon Henkilökunnan Arvioimiin Esiopetusikäisten Lasten Toiminnanohjauksen Vaikeuksiin. 2018.