Kustannustietoisuus ja strategian merkityksellistäminen suomalaisessa pankkiorganisaatiossa

Tämän Pro gradun tavoite on tutkia kustannustietoisuuden vaikutusta organisaation strategian merkityksellistämisessä. Kustannustietoisuudella tarkoitetaan ilmiötä, jonka kautta voidaan paremmin ymmärtää organisaation toimien taloudellisia vaikutuksia. Kustannustietoisuutta tukevat johdon laskentatoi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Mikkonen, Maria
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58811