Tunteita kuunnellen, soittaen, liikkuen ja piirtäen musiikki kolmasluokkalaisten tunnetaitokasvatuksessa

Tutkimuksessa selvitettiin konkreettisissa oppimistilanteissa musiikin ja tunteiden yhteyttä tunnetaitokasvatuksessa. Tutkimuskysymykset käsittelevät sitä, mitä tunnesanoja ja merkityksiä oppilaat liittävät musiikkiin ja miten he selittävät musiikin luoman tunteen syntyä ja ilmaisevat musiikin välit...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Sällinen, Suvi
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Opettajankoulutuslaitos, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Teacher Education, Department of Music, Art and Culture Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58660