Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa miten nuoret kuluttajat kokevat kaupalliset yhteistyöt

Bibliographic Details
Main Author: Saranpää, Toni
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2018
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58632
_version_ 1799745853272883200
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media nuoret kuluttajat markkinointi markkinointiviestintä
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
author Saranpää, Toni
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Saranpää, Toni Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Saranpää, Toni
author_sort Saranpää, Toni
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2019-08-19T08:21:53Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa : miten nuoret kuluttajat kokevat kaupalliset yhteisty&#xF6;t</title><creator>Saranp&#xE4;&#xE4;, Toni</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">vaikuttajamarkkinointi</subject><subject type="other">Y- ja Z-sukupolvi</subject><subject type="other">ostoaikomus</subject><subject type="other">br&#xE4;ndimielikuva</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><available>2018-06-20T06:52:58Z</available><issued>2018</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58632</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201806203268</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201806203268</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/58632/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201806203268.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201806203268.pdf" type="application/pdf" length="1315214" sequence="1"/><recordID>123456789_58632</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_58632
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:20Z
main_date 2018-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2018
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/58632\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201806203268.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201806203268.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2018-08-19T08:21:53Z
publishDate 2018
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Saranpää, Toni Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa : miten nuoret kuluttajat kokevat kaupalliset yhteistyöt vaikuttajamarkkinointi Y- ja Z-sukupolvi ostoaikomus brändimielikuva markkinointi sosiaalinen media brändit ostokäyttäytyminen
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_58632&index=0&size=large
title Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa : miten nuoret kuluttajat kokevat kaupalliset yhteistyöt
title_full Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa : miten nuoret kuluttajat kokevat kaupalliset yhteistyöt
title_fullStr Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa : miten nuoret kuluttajat kokevat kaupalliset yhteistyöt Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa : miten nuoret kuluttajat kokevat kaupalliset yhteistyöt
title_full_unstemmed Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa : miten nuoret kuluttajat kokevat kaupalliset yhteistyöt Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa : miten nuoret kuluttajat kokevat kaupalliset yhteistyöt
title_short Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa
title_sort vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa miten nuoret kuluttajat kokevat kaupalliset yhteistyöt
title_sub miten nuoret kuluttajat kokevat kaupalliset yhteistyöt
title_txtP Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa : miten nuoret kuluttajat kokevat kaupalliset yhteistyöt
topic vaikuttajamarkkinointi Y- ja Z-sukupolvi ostoaikomus brändimielikuva markkinointi sosiaalinen media brändit ostokäyttäytyminen
topic_facet Y- ja Z-sukupolvi brändimielikuva brändit markkinointi ostoaikomus ostokäyttäytyminen sosiaalinen media vaikuttajamarkkinointi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58632 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201806203268
work_keys_str_mv AT saranpäätoni vaikuttajamarkkinointisosiaalisessamediassamitennuoretkuluttajatkokevatkaupallisety