Saranpää, . T., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2018). Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa: Miten nuoret kuluttajat kokevat kaupalliset yhteistyöt.
Chicago-viite (17. p.)Saranpää, Toni, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Vaikuttajamarkkinointi Sosiaalisessa Mediassa: Miten Nuoret Kuluttajat Kokevat Kaupalliset Yhteistyöt. 2018.
MLA-viite (9. p.)Saranpää, Toni, et al. Vaikuttajamarkkinointi Sosiaalisessa Mediassa: Miten Nuoret Kuluttajat Kokevat Kaupalliset Yhteistyöt. 2018.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.