Saranpää, . T., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2018). Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa: Miten nuoret kuluttajat kokevat kaupalliset yhteistyöt.
Chicago Style (17th ed.) CitationSaranpää, Toni, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Vaikuttajamarkkinointi Sosiaalisessa Mediassa: Miten Nuoret Kuluttajat Kokevat Kaupalliset Yhteistyöt. 2018.
MLA (9th ed.) CitationSaranpää, Toni, et al. Vaikuttajamarkkinointi Sosiaalisessa Mediassa: Miten Nuoret Kuluttajat Kokevat Kaupalliset Yhteistyöt. 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.