Saranpää, . T., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2018). Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa: Miten nuoret kuluttajat kokevat kaupalliset yhteistyöt.
Chicago Style (17th ed.) CitationSaranpää, Toni, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Vaikuttajamarkkinointi Sosiaalisessa Mediassa: Miten Nuoret Kuluttajat Kokevat Kaupalliset Yhteistyöt. 2018.
MLA (9th ed.) CitationSaranpää, Toni, et al. Vaikuttajamarkkinointi Sosiaalisessa Mediassa: Miten Nuoret Kuluttajat Kokevat Kaupalliset Yhteistyöt. 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.