Luokanopettajaopiskelijan asiantuntijuus ja sen kehittyminen opettajan sijaisen työssä

Tämän tutkimuksen tehtävänä on selvittää, millaisia opettajan asiantuntijuuden kehittymisen mahdollisuuksia opettajan sijaisena työskentely tarjoaa luokanopettajaopiskelijoille. Samalla selvitetään, kuinka luokanopettajaopiskelijoiden koulutuksessaan hankkima asiantuntijuus ilmenee heidän tehdessään...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kaukonen, Vili
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58609