Kriittinen ajattelu alakoulussa miten kriittistä ajattelua voidaan kehittää pedagogisen filosofian kautta

Tämän filosofian pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää, mitä kriittisen ajattelun käsitteellä tarkoitetaan alakoululaisten opettamisessa, ja kuinka kriittistä ajattelua voidaan kehittää pedagogisen filosofian kautta. Perusopetuksen opetussuunnitelma nostaa esiin tarpeen ja tavoitteen krii...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Mikkonen, Aino
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58464