Huomioita hyvyydestä luokanopettajien kertomuksia vahvuusperustaisesta opetuksesta inklusiivisessa koulussa.

Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, millaisia merkityksiä vah-vuusperustainen opetus saa luokanopettajien kertomuksissa sekä miten erilaisten oppilaiden vahvuuksien löytymistä ja vahvistamista tuetaan inklusiivisessa koulussa. Tutkimuksessamme tarkasteltiin luokanopettajien käsityksiä vah...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Luukkainen, Maija, Koskela, Anu
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58462