_version_ 1809903127564910592
annif_keywords_txtF_mv tietokoneohjelmat tietokonepelit peliohjelmointi yritykset hyödyntäminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p26592 http://www.yso.fi/onto/yso/p3453 http://www.yso.fi/onto/yso/p25355 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p11327
author Toivanen, Vilma
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Toivanen, Vilma Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Toivanen, Vilma
author_sort Toivanen, Vilma
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2019-08-19T08:21:44Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>K&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;datan koonti ja hy&#xF6;dynt&#xE4;minen ohjelmisto- ja pelinkehityksess&#xE4;</title><creator>Toivanen, Vilma</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;data</subject><subject type="other">pelinkehitys</subject><subject type="other">k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;vaatimukset</subject><subject type="yso">ohjelmistokehitys</subject><subject type="yso">peliteollisuus</subject><subject type="yso">peliala</subject><subject type="yso">pelisuunnittelu</subject><subject type="yso">ohjelmistosuunnittelu</subject><subject type="yso">prototyypit</subject><subject type="yso">pelaajat</subject><available>2018-06-06T07:56:38Z</available><issued>2018</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58383</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201806063038</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201806063038</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/58383/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201806063038.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201806063038.pdf" type="application/pdf" length="635812" sequence="1"/><recordID>123456789_58383</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_58383
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:51Z
main_date 2018-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2018
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/58383\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201806063038.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201806063038.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2018-08-19T08:21:44Z
publishDate 2018
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Toivanen, Vilma Käyttäjädatan koonti ja hyödyntäminen ohjelmisto- ja pelinkehityksessä käyttäjädata pelinkehitys käyttäjävaatimukset ohjelmistokehitys peliteollisuus peliala pelisuunnittelu ohjelmistosuunnittelu prototyypit pelaajat
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_58383&index=0&size=large
title Käyttäjädatan koonti ja hyödyntäminen ohjelmisto- ja pelinkehityksessä
title_full Käyttäjädatan koonti ja hyödyntäminen ohjelmisto- ja pelinkehityksessä
title_fullStr Käyttäjädatan koonti ja hyödyntäminen ohjelmisto- ja pelinkehityksessä Käyttäjädatan koonti ja hyödyntäminen ohjelmisto- ja pelinkehityksessä
title_full_unstemmed Käyttäjädatan koonti ja hyödyntäminen ohjelmisto- ja pelinkehityksessä Käyttäjädatan koonti ja hyödyntäminen ohjelmisto- ja pelinkehityksessä
title_short Käyttäjädatan koonti ja hyödyntäminen ohjelmisto- ja pelinkehityksessä
title_sort käyttäjädatan koonti ja hyödyntäminen ohjelmisto ja pelinkehityksessä
title_txtP Käyttäjädatan koonti ja hyödyntäminen ohjelmisto- ja pelinkehityksessä
topic käyttäjädata pelinkehitys käyttäjävaatimukset ohjelmistokehitys peliteollisuus peliala pelisuunnittelu ohjelmistosuunnittelu prototyypit pelaajat
topic_facet käyttäjädata käyttäjävaatimukset ohjelmistokehitys ohjelmistosuunnittelu pelaajat peliala pelinkehitys pelisuunnittelu peliteollisuus prototyypit
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58383 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201806063038
work_keys_str_mv AT toivanenvilma käyttäjädatankoontijahyödyntäminenohjelmistojapelinkehityksessä