Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus Alpha Oyj

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaan kokema arvo ja asiakastyytyväisyys selittävät asiakasuskollisuutta. Nämä kolme käsitettä ovat tutkimuksen keskeiset käsitteet. Tutkimuksen ensimmäinen osa suoritettiin kyselytutkimuksena sähköistä Webropol-ohjelmaa hyödyntämällä. Kyselyyn...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Näsänen, Pasi
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58379