_version_ |
1799745824880590848
|
annif_keywords_txtF_mv |
asiakastyytyväisyys
asiakkuus
asiakkaat
asiakasuskollisuus
laatu
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p7217
http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
http://www.yso.fi/onto/yso/p7218
http://www.yso.fi/onto/yso/p5029
|
author |
Näsänen, Pasi
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
|
author_facet |
Näsänen, Pasi
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
Näsänen, Pasi
|
author_sort |
Näsänen, Pasi
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2019-08-19T08:22:05Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus : Alpha Oyj</title><creator>Näsänen, Pasi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">asiakkaan kokema arvo</subject><subject type="other">kehitysehdotukset</subject><subject type="yso">asiakastyytyväisyys</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">asiakasuskollisuus</subject><available>2018-06-06T07:25:14Z</available><issued>2018</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58379</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201806063034</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyösemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyväskylä University Library (https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201806063034</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/58379/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201806063034.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201806063034.pdf" type="application/pdf" length="1004872" sequence="1"/><recordID>123456789_58379</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_58379
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:05:18Z
|
main_date |
2018-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2018
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/58379\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201806063034.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201806063034.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2018-08-19T08:22:05Z
|
publishDate |
2018
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Näsänen, Pasi
Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus : Alpha Oyj
asiakkaan kokema arvo
kehitysehdotukset
asiakastyytyväisyys
asiakkaat
asiakasuskollisuus
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_58379&index=0&size=large
|
title |
Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus : Alpha Oyj
|
title_full |
Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus : Alpha Oyj
|
title_fullStr |
Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus : Alpha Oyj
Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus : Alpha Oyj
|
title_full_unstemmed |
Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus : Alpha Oyj
Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus : Alpha Oyj
|
title_short |
Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus
|
title_sort |
asiakkaan kokema arvo asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus alpha oyj
|
title_sub |
Alpha Oyj
|
title_txtP |
Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus : Alpha Oyj
|
topic |
asiakkaan kokema arvo
kehitysehdotukset
asiakastyytyväisyys
asiakkaat
asiakasuskollisuus
|
topic_facet |
asiakastyytyväisyys
asiakasuskollisuus
asiakkaan kokema arvo
asiakkaat
kehitysehdotukset
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58379
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201806063034
|
work_keys_str_mv |
AT näsänenpasi asiakkaankokemaarvoasiakastyytyväisyysjaasiakasuskollisuusalphaoyj
|