Näsänen, . P., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2018). Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus: Alpha Oyj.
Chicago-viite (17. p.)Näsänen, Pasi, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Asiakkaan Kokema Arvo, Asiakastyytyväisyys Ja Asiakasuskollisuus: Alpha Oyj. 2018.
MLA-viite (9. p.)Näsänen, Pasi, et al. Asiakkaan Kokema Arvo, Asiakastyytyväisyys Ja Asiakasuskollisuus: Alpha Oyj. 2018.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.