APA-viite (7. p.)

Näsänen, . P., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2018). Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus: Alpha Oyj.

Chicago-viite (17. p.)

Näsänen, Pasi, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Asiakkaan Kokema Arvo, Asiakastyytyväisyys Ja Asiakasuskollisuus: Alpha Oyj. 2018.

MLA-viite (9. p.)

Näsänen, Pasi, et al. Asiakkaan Kokema Arvo, Asiakastyytyväisyys Ja Asiakasuskollisuus: Alpha Oyj. 2018.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.