Näsänen, . P., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2018). Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus: Alpha Oyj.
Chicago Style (17th ed.) CitationNäsänen, Pasi, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Asiakkaan Kokema Arvo, Asiakastyytyväisyys Ja Asiakasuskollisuus: Alpha Oyj. 2018.
MLA (9th ed.) CitationNäsänen, Pasi, et al. Asiakkaan Kokema Arvo, Asiakastyytyväisyys Ja Asiakasuskollisuus: Alpha Oyj. 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.