A Pedagogical Reconstruction of Upper Secondary School English in the Spirit of Pedagogical Philosophy

Lukion opetussuunnitelma päivittyi 2015 dialogisempaan suuntaan niin oppilaan kuin oppiaineidenkin näkökulmasta. Oppilaan rooli on uudessa opetussuunnitelmassa aktiivisempi sekä vastuullisempi; mm. kriittisyys, oman osaamisen ja oppimisen jatkuva arviointi ja reflektointi, sekä laajojen kokonaisuuks...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vesakoivu, Sami
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:eng
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58369