Klikkaa tästä: Klikkausprosenttiin vaikuttavat tekijät hakusanamainonnassa

Hakusanamainontaa toteuttavien mainostajien tyypillisenä pyrkimyksenä on onnistua tuottamaan kustannustehokkaasti mainoksia, jotka aktivoituvat mainostajan tärkeimmiksi valitsemilla avainsanoilla, sijoittuvat hakutulossivulla mahdollisimman korkealle, ja ovat mahdollisimman vetovoimaisia. Yhtenä tär...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Liisanantti, Tuomas
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58272