_version_ |
1809903120455565312
|
annif_keywords_txtF_mv |
fyysinen aktiivisuus
virtuaalitodellisuus
liikunta
lisätty todellisuus
pelit
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p23102
http://www.yso.fi/onto/yso/p7990
http://www.yso.fi/onto/yso/p916
http://www.yso.fi/onto/yso/p25016
http://www.yso.fi/onto/yso/p6062
|
author |
Paananen, Viljami
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
|
author_facet |
Paananen, Viljami
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
Paananen, Viljami
|
author_sort |
Paananen, Viljami
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2019-08-19T08:21:36Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Lisätyn todellisuuden pelien vaikutus fyysiseen aktiivisuuteen</title><creator>Paananen, Viljami</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">lisätty todellisuus</subject><subject type="yso">fyysinen aktiivisuus</subject><subject type="yso">täydennetty todellisuus</subject><subject type="yso">Pokémon Go (peli)</subject><available>2018-05-28T10:05:39Z</available><issued>2018</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatintyö</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58162</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201805282832</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201805282832</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/58162/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201805282832.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201805282832.pdf" type="application/pdf" length="778319" sequence="1"/><recordID>123456789_58162</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_58162
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:10Z
|
main_date |
2018-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2018
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/58162\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201805282832.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201805282832.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2018-08-19T08:21:36Z
|
publishDate |
2018
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Paananen, Viljami
Lisätyn todellisuuden pelien vaikutus fyysiseen aktiivisuuteen
lisätty todellisuus
fyysinen aktiivisuus
täydennetty todellisuus
Pokémon Go (peli)
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_58162&index=0&size=large
|
title |
Lisätyn todellisuuden pelien vaikutus fyysiseen aktiivisuuteen
|
title_full |
Lisätyn todellisuuden pelien vaikutus fyysiseen aktiivisuuteen
|
title_fullStr |
Lisätyn todellisuuden pelien vaikutus fyysiseen aktiivisuuteen
Lisätyn todellisuuden pelien vaikutus fyysiseen aktiivisuuteen
|
title_full_unstemmed |
Lisätyn todellisuuden pelien vaikutus fyysiseen aktiivisuuteen
Lisätyn todellisuuden pelien vaikutus fyysiseen aktiivisuuteen
|
title_short |
Lisätyn todellisuuden pelien vaikutus fyysiseen aktiivisuuteen
|
title_sort |
lisätyn todellisuuden pelien vaikutus fyysiseen aktiivisuuteen
|
title_txtP |
Lisätyn todellisuuden pelien vaikutus fyysiseen aktiivisuuteen
|
topic |
lisätty todellisuus
fyysinen aktiivisuus
täydennetty todellisuus
Pokémon Go (peli)
|
topic_facet |
Pokémon Go (peli)
fyysinen aktiivisuus
lisätty todellisuus
täydennetty todellisuus
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58162
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201805282832
|
work_keys_str_mv |
AT paananenviljami lisätyntodellisuudenpelienvaikutusfyysiseenaktiivisuuteen
|