E-portfolioprosessi varhaiskasvatustieteen opiskelijoiden oman osaamisen tunnistamisen välineenä

E-portfoliota käytetään maailmanlaajuisesti paljon opiskeluvälineenä erityisesti korkeakouluopinnoissa. E-portfolion käyttö vaatii perinteiseen opiskeluun verrattuna erilaista lähestymistapaa ja haastaa opiskelijoita ottamaan vastuun omasta oppimisestaan. Parhaimmillaan e-portfolion käyttö opintojen...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Kurento, Sauli, Tamminen, Olli
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58151