Looking into The Spillover Effect What Happens to Reputation When Brand Expectations Transfer Inside Brand Portfolio

Tämä pro gradu tutkielma tutkii, miten brändien välinen maineen spillover-efekti toteutuu brändiportfolion sisällä ja millä tekijöillä on rooli tässä ilmiössä. Kirjallisuusosuus tarkastelee ensin, mitä maine on ja kuinka odotukset ja assosiaatiot liittyvät aiheeseen. Myös brändiportfolioiden hallint...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Cederberg, Susanne
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58103