TUKEA LIIKUNNAN ARVIOINTIIN ─ Liikunnanopettajien kokemuksia koululiikunnan arvioinnin ja temperamentin yhteyksistä

Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena oli perehtyä koululiikunnan arvioinnin ja temperamentin ristiriitaiseen yhteyteen. Koululiikunta on toiminnallinen oppiaine, jonka tavoitteena on vaikuttaa positiivisesti oppilaiden hyvinvointiin tukemalla niin fyysistä, sosiaalista kuin psyykkistä toimintakyk...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Karppanen, Heidi, Tiitinen, Julia
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikunta- ja terveystieteet, Sport and Health Sciences, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58080