Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin case Nespresso

Bibliographic Details
Main Author: Savolainen, Saara
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Marketing, Markkinointi, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2018
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57966
_version_ 1809901594037190656
annif_keywords_txtF_mv brändit vaikutukset uskottavuus markkinointiviestintä markkinointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p795 http://www.yso.fi/onto/yso/p9971 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
author Savolainen, Saara
author2 Kauppakorkeakoulu Taloustieteet University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Marketing Markkinointi 20423
author_facet Savolainen, Saara Kauppakorkeakoulu Taloustieteet University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Marketing Markkinointi 20423 Savolainen, Saara
author_sort Savolainen, Saara
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2018-05-14T21:09:15Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja br&#xE4;ndiasenteisiin : case Nespresso</title><creator>Savolainen, Saara</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><available>2018-05-14T17:21:42Z</available><issued>2018</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57966</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201805142586</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon p&#xE4;&#xE4;sy&#xE4; on rajoitettu tekij&#xE4;noikeussyist&#xE4;. Aineisto on luettavissa Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;asemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201805142586</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/57966/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201805142586.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201805142586.pdf" type="application/pdf" length="934884" sequence="1"/><recordID>123456789_57966</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_57966
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:53:14Z
main_date 2018-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2018
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/57966\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201805142586.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201805142586.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2018-05-14T21:09:15Z
publishDate 2018
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Savolainen, Saara Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin : case Nespresso
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_57966&index=0&size=large
title Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin : case Nespresso
title_full Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin : case Nespresso
title_fullStr Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin : case Nespresso Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin : case Nespresso
title_full_unstemmed Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin : case Nespresso Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin : case Nespresso
title_short Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin
title_sort blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu ja brändiasenteisiin case nespresso
title_sub case Nespresso
title_txtP Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin : case Nespresso
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57966 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201805142586
work_keys_str_mv AT savolainensaara blogimainonnanuskottavuudenvaikutussuosittelujabrändiasenteisiincasenespresso