Savolainen, S., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2018). Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin: Case Nespresso.
Chicago Style (17th ed.) CitationSavolainen, Saara, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Blogimainonnan Uskottavuuden Vaikutus Suosittelu- Ja Brändiasenteisiin: Case Nespresso. 2018.
MLA (9th ed.) CitationSavolainen, Saara, et al. Blogimainonnan Uskottavuuden Vaikutus Suosittelu- Ja Brändiasenteisiin: Case Nespresso. 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.