Teoriaa ja menetelmiä taide ja osallisuus itsetuntemuksen kehityksen tukena yläkoulun oppilaanohjauksessa ammatinvalinnan ja urasuunnittelun näkökulmista

Tutkielman tarkoituksena on tarjota tietoa siitä, miten taide ja osallisuus voivat tukea itsetuntemuksen kehitystä oppilaanohjauksessa sekä tarjota tuoreeseen tietoon perustuvia välineitä ohjauksen tueksi. Tutkielma koostuu kahdesta osasta. Ensimmäisessä osassa tarkastellaan teoreettisesti tutkim...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Laine, Elli, Lammi, Mesimaaria
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57522