Strategia-analyysi markkinoille tulijan haasteista ja mahdollisuuksista laadullinen tapaustutkimus S-Pankin kehityksestä

Tämä kvalitatiivinen tapaustutkimus tarkastelee ja avaa pankkisektorille vuonna 2007 tulleen S-Pankin strategiaa ja sitä, kuinka se kykeni valtaamaan markkinoilta oman tilansa ja saavutti kilpailuetunsa. Tutkimuksessa tarkasteltiin myös uudelle tulijalle tyypillisiä esteitä, joiden avulla muut alall...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Putkonen, Mikko
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57359