Marjamaa, M., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2018). Perusopetuksen opetussuunnitelmamuutoksen merkitys luokanopettajan ammatti-identiteetille ja opetustyölle.
Chicago-viite (17. p.)Marjamaa, Mikko, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Perusopetuksen Opetussuunnitelmamuutoksen Merkitys Luokanopettajan Ammatti-identiteetille Ja Opetustyölle. 2018.
MLA-viite (9. p.)Marjamaa, Mikko, et al. Perusopetuksen Opetussuunnitelmamuutoksen Merkitys Luokanopettajan Ammatti-identiteetille Ja Opetustyölle. 2018.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.