Työnantajabrändäys rekrytointimarkkinoinnin puuttuva palanen?
Työnantajabrändi on erilaisten etujen kokonaisuus, jonka yritys tarjoaa työnantajana. Työnantajabrändäyksen kaksi perimmäistä tarkoitusta ovat olemassa olevien työsuhteiden ylläpitäminen sekä potentiaalisten työntekijöiden houkutteleminen. Tämän tutkimuksen tavoitteena on lisätä ymmärrystä työnan...
Päätekijä: | |
---|---|
Muut tekijät: | , , , , |
Aineistotyyppi: | Pro gradu |
Kieli: | fin |
Julkaistu: |
2018
|
Aiheet: | |
Linkit: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57260 |
Search Result 1
Työnantajabrändäys : rekrytointimarkkinoinnin puuttuva palanen?
Julkaistu 2018
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Pro gradu