Nuorten kondomin käytön edistäminen Kesäkumikampanjan ja festivaalien Seksikiskojen tulosarviointi

Kesäkumikampanja on kondominjako-ohjelma, joka järjestettiin jo 22. kerran vuonna 2017. Sen järjestäjinä toimivat Suomen Punainen Risti (SPR), YleX, Väestöliitto, Syöpäjärjestöt ja Sotilaskotiliitto. Kampanjan tarkoituksena on nuorten ja nuorten aikuisten seksuaaliterveyden edistäminen. Kampanjan uu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Flinck, Jenna
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikunta- ja terveystieteet, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57170
_version_ 1828193088244285440
author Flinck, Jenna
author2 Liikuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Sport and Health Sciences Liikunta- ja terveystieteet University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto
author_facet Flinck, Jenna Liikuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Sport and Health Sciences Liikunta- ja terveystieteet University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Flinck, Jenna Liikuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Sport and Health Sciences Liikunta- ja terveystieteet University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto
author_sort Flinck, Jenna
datasource_str_mv jyx
description Kesäkumikampanja on kondominjako-ohjelma, joka järjestettiin jo 22. kerran vuonna 2017. Sen järjestäjinä toimivat Suomen Punainen Risti (SPR), YleX, Väestöliitto, Syöpäjärjestöt ja Sotilaskotiliitto. Kampanjan tarkoituksena on nuorten ja nuorten aikuisten seksuaaliterveyden edistäminen. Kampanjan uusin laajennettu tuote on festivaalien Seksikiskat. Seksikiskalla on mahdollista suorittaa toiminnallinen Kondomiajokortti ja seksuaaliterveysosaamista mittaava Naimamaisteri-tutkinto. Tässä pro gradu -työssä tarkoituksena oli tutkia Seksikiskalle osallistuneiden nuorten kondomin käyttöä ja siihen liittyviä tekijöitä, heidän aikomuksiaan käyttää kondomia, miten he näkivät Seksikiskan, mikä oli Kesäkumikampanjan tunnettuus heidän keskuudessaan ja millaiseksi he arvioivat Kesäkumikampanjan. Tutkimus toteutettiin Seksikiskoilla tehtynä nuorille suunnattuna kyselytutkimuksena neljällä festivaalilla. Työn toimeksiantaja oli SPR. Tutkimus tehtiin sosiaalisen markkinoinnin viitekehyksessä. Kyselyyn saatiin 439 vastausta 12–28-vuotiailta nuorilta, joista 71 % oli naisia. 49 % nuorista ilmoitti käyttäneensä kondomia edellisellä seksikerralla. Yleisimmin ilmoitetut syyt kondomin käyttämättä jättämiselle olivat toisen ehkäisymenetelmän käyttäminen (72 %) ja vakituinen suhde (63 %). Yleisimmin ilmoitetut syyt niillä, jotka eivät maininneet kumpaakaan edellisistä syistä olivat kondomin saatavuuden puute (13 %) ja alkoholin vaikutuksen alaisena oleminen (11 %). 94 % nuorista, jotka ilmoittivat käyttäneensä kondomia edellisellä seksikerralla, aikoivat käyttää sitä myös seuraavalla seksikerralla. Lisäksi jopa 40 % nuorista, jotka ilmoittivat, etteivät käyttäneet kondomia edellisellä kerralla, aikoivat käyttää sitä seuraavalla kerralla. 83 % nuorista arvioi Seksikiskan erittäin tai melko hyödylliseksi ja 27 % nuorista oppi uutta Seksikiskan toiminnoista. Seksikiskan nykyiseen toimintaan oltiin tyytyväisiä. 89 % Seksikiskalla vierailleista nuorista tunsi vähintään yhden kampanjan osa-alueen. Kampanja tunnettiin useimmiten Vilma Alinan, Nelli Matulan, Sini Yaseminin ja Ida Paulin Tyynysotaa-kesäkumibiisistä (75 %). 93 % vastaajista piti Kesäkumikampanjaa hyvänä. Kondomin käytölle osoitettiin markkinapotentiaalia ja halukkuutta. Nuorten kondomin käyttöä voisi mahdollisesti lisätä parantamalla kondomien saatavuutta ja vähentämällä nuorten alkoholin käyttöä. Seksikiskan toimintaa kannattaa jatkaa, eikä sen toimintaan tarvitse tehdä merkittäviä muutoksia. Keskeisin jatkotutkimusaihe tälle tutkimukselle on Kesäkumikampanjan laajempi tulosarviointi, joka kohdistuu kampanjan koko kohderyhmään. The Summer Rubber Campaign, a condom distribution program organized by the Finnish Red Cross, YleX, the Family Federation of Finland, the Cancer Society of Finland and the Soldiers’ Home Association, was arranged for the 22th time in 2017. The purpose of the campaign is to enhance sexual health among the youth and young adults. The latest augmented product of the campaign is the Sex Kiosk taking place at music festivals. In the Sex Kiosk it is possible to accomplish a practical Condom Driver's License and a Sex Master's Degree measuring sexual health knowledge. The purpose of this master’s thesis was to study condom use and related factors of youth who participated in the Sex Kiosks, their condom use intentions, how they viewed Sex Kiosks, what was conspicuousness of the Summer Rubber Campaign among them and how they evaluated the Summer Rubber Campaign. The study was executed as a survey among the youth visiting Sex Kiosks at four Finnish music festivals. Thesis was requested by the Finnish Red Cross. The study was based on the framework of social marketing. During the survey period, total 439 answers from age group between 12 and 28 years, was received. 71% of respondents were women. 49% of the participants stated having used condom the previous time they had had sex. Most common reasons for not using a condom were using another birth control method (72%) and being in a steady relationship (63%). Most common reasons for those who did not mention either of these reasons were condom not being available (13%) and being under the influence of alcohol (11%). 94% of participants using condom during their previous time of having sex were planning on using it also during next time. Furthermore, up to 40% of those participants not using condom during their previous time were planning on using it during next time. 83% of the participants evaluated Sex Kiosks either very or quite beneficial and 27% of respondents stated learning something new at Sex Kiosk. Participants were satisfied with current activities at Sex Kiosks. 89% recognizing at least one part of the Summer Rubber Campaign. The campaign was most frequently recognized from Tyynysotaa Summer Rubber Song by Vilma Alina, Nelli Matula, Sini Yasemin and Ida Paul (75%). 93% of respondents evaluated the Summer Rubber Campaign as good. Market opportunity and willingness were identified for condom use. Condom use among the youth could potentially be increased by improving condom availability and decreasing youth alcohol consumption. Sex Kiosk operation should be continued, and no significant changes to the activities are needed. Most important suggestion for further studies is a wider outcome evaluation of the Summer Rubber Campaign focusing on the campaign’s whole target group.
first_indexed 2023-03-22T09:59:47Z
format Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord [{"key": "dc.contributor.advisor", "value": "Kasila, Kirsti", "language": null, "element": "contributor", "qualifier": "advisor", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.author", "value": "Flinck, Jenna", "language": null, "element": "contributor", "qualifier": "author", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.accessioned", "value": "2018-02-23T15:14:48Z", "language": null, "element": "date", "qualifier": "accessioned", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.available", "value": "2018-02-23T15:14:48Z", "language": null, "element": "date", "qualifier": "available", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.issued", "value": "2018", "language": null, "element": "date", "qualifier": "issued", "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.other", "value": "oai:jykdok.linneanet.fi:1858370", "language": null, "element": "identifier", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.uri", "value": "https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57170", "language": null, "element": "identifier", "qualifier": "uri", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.abstract", "value": "Kes\u00e4kumikampanja on kondominjako-ohjelma, joka j\u00e4rjestettiin jo 22. kerran vuonna 2017. Sen j\u00e4rjest\u00e4jin\u00e4 toimivat Suomen Punainen Risti (SPR), YleX, V\u00e4est\u00f6liitto, Sy\u00f6p\u00e4j\u00e4rjest\u00f6t ja Sotilaskotiliitto. Kampanjan tarkoituksena on nuorten ja nuorten aikuisten seksuaaliterveyden edist\u00e4minen. Kampanjan uusin laajennettu tuote on festivaalien Seksikiskat. Seksikiskalla on mahdollista suorittaa toiminnallinen Kondomiajokortti ja seksuaaliterveysosaamista mittaava Naimamaisteri-tutkinto. T\u00e4ss\u00e4 pro gradu -ty\u00f6ss\u00e4 tarkoituksena oli tutkia Seksikiskalle osallistuneiden nuorten kondomin k\u00e4ytt\u00f6\u00e4 ja siihen liittyvi\u00e4 tekij\u00f6it\u00e4, heid\u00e4n aikomuksiaan k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 kondomia, miten he n\u00e4kiv\u00e4t Seksikiskan, mik\u00e4 oli Kes\u00e4kumikampanjan tunnettuus heid\u00e4n keskuudessaan ja millaiseksi he arvioivat Kes\u00e4kumikampanjan. Tutkimus toteutettiin Seksikiskoilla tehtyn\u00e4 nuorille suunnattuna kyselytutkimuksena nelj\u00e4ll\u00e4 festivaalilla. Ty\u00f6n toimeksiantaja oli SPR. Tutkimus tehtiin sosiaalisen markkinoinnin viitekehyksess\u00e4.\n\nKyselyyn saatiin 439 vastausta 12\u201328-vuotiailta nuorilta, joista 71 % oli naisia. 49 % nuorista ilmoitti k\u00e4ytt\u00e4neens\u00e4 kondomia edellisell\u00e4 seksikerralla. Yleisimmin ilmoitetut syyt kondomin k\u00e4ytt\u00e4m\u00e4tt\u00e4 j\u00e4tt\u00e4miselle olivat toisen ehk\u00e4isymenetelm\u00e4n k\u00e4ytt\u00e4minen (72 %) ja vakituinen suhde (63 %). Yleisimmin ilmoitetut syyt niill\u00e4, jotka eiv\u00e4t maininneet kumpaakaan edellisist\u00e4 syist\u00e4 olivat kondomin saatavuuden puute (13 %) ja alkoholin vaikutuksen alaisena oleminen (11 %). 94 % nuorista, jotka ilmoittivat k\u00e4ytt\u00e4neens\u00e4 kondomia edellisell\u00e4 seksikerralla, aikoivat k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 sit\u00e4 my\u00f6s seuraavalla seksikerralla. Lis\u00e4ksi jopa 40 % nuorista, jotka ilmoittivat, etteiv\u00e4t k\u00e4ytt\u00e4neet kondomia edellisell\u00e4 kerralla, aikoivat k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 sit\u00e4 seuraavalla kerralla. 83 % nuorista arvioi Seksikiskan eritt\u00e4in tai melko hy\u00f6dylliseksi ja 27 % nuorista oppi uutta Seksikiskan toiminnoista. Seksikiskan nykyiseen toimintaan oltiin tyytyv\u00e4isi\u00e4. 89 % Seksikiskalla vierailleista nuorista tunsi v\u00e4hint\u00e4\u00e4n yhden kampanjan osa-alueen. Kampanja tunnettiin useimmiten Vilma Alinan, Nelli Matulan, Sini Yaseminin ja Ida Paulin Tyynysotaa-kes\u00e4kumibiisist\u00e4 (75 %). 93 % vastaajista piti Kes\u00e4kumikampanjaa hyv\u00e4n\u00e4.\n\nKondomin k\u00e4yt\u00f6lle osoitettiin markkinapotentiaalia ja halukkuutta. Nuorten kondomin k\u00e4ytt\u00f6\u00e4 voisi mahdollisesti lis\u00e4t\u00e4 parantamalla kondomien saatavuutta ja v\u00e4hent\u00e4m\u00e4ll\u00e4 nuorten alkoholin k\u00e4ytt\u00f6\u00e4. Seksikiskan toimintaa kannattaa jatkaa, eik\u00e4 sen toimintaan tarvitse tehd\u00e4 merkitt\u00e4vi\u00e4 muutoksia. Keskeisin jatkotutkimusaihe t\u00e4lle tutkimukselle on Kes\u00e4kumikampanjan laajempi tulosarviointi, joka kohdistuu kampanjan koko kohderyhm\u00e4\u00e4n.", "language": "fi", "element": "description", "qualifier": "abstract", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.abstract", "value": "The Summer Rubber Campaign, a condom distribution program organized by the Finnish Red Cross, YleX, the Family Federation of Finland, the Cancer Society of Finland and the Soldiers\u2019 Home Association, was arranged for the 22th time in 2017. The purpose of the campaign is to enhance sexual health among the youth and young adults. The latest augmented product of the campaign is the Sex Kiosk taking place at music festivals. In the Sex Kiosk it is possible to accomplish a practical Condom Driver's License and a Sex Master's Degree measuring sexual health knowledge. The purpose of this master\u2019s thesis was to study condom use and related factors of youth who participated in the Sex Kiosks, their condom use intentions, how they viewed Sex Kiosks, what was conspicuousness of the Summer Rubber Campaign among them and how they evaluated the Summer Rubber Campaign. The study was executed as a survey among the youth visiting Sex Kiosks at four Finnish music festivals. Thesis was requested by the Finnish Red Cross. The study was based on the framework of social marketing.\n\nDuring the survey period, total 439 answers from age group between 12 and 28 years, was received. 71% of respondents were women. 49% of the participants stated having used condom the previous time they had had sex. Most common reasons for not using a condom were using another birth control method (72%) and being in a steady relationship (63%). Most common reasons for those who did not mention either of these reasons were condom not being available (13%) and being under the influence of alcohol (11%). 94% of participants using condom during their previous time of having sex were planning on using it also during next time. Furthermore, up to 40% of those participants not using condom during their previous time were planning on using it during next time. 83% of the participants evaluated Sex Kiosks either very or quite beneficial and 27% of respondents stated learning something new at Sex Kiosk. Participants were satisfied with current activities at Sex Kiosks. 89% recognizing at least one part of the Summer Rubber Campaign. The campaign was most frequently recognized from Tyynysotaa Summer Rubber Song by Vilma Alina, Nelli Matula, Sini Yasemin and Ida Paul (75%). 93% of respondents evaluated the Summer Rubber Campaign as good.\n\nMarket opportunity and willingness were identified for condom use. Condom use among the youth could potentially be increased by improving condom availability and decreasing youth alcohol consumption. Sex Kiosk operation should be continued, and no significant changes to the activities are needed. Most important suggestion for further studies is a wider outcome evaluation of the Summer Rubber Campaign focusing on the campaign\u2019s whole target group.", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "abstract", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Submitted using Plone Publishing form by Jenna Flinck (jejaflin) on 2018-02-23 15:14:47.596734. Form: Pro gradu -lomake (https://kirjasto.jyu.fi/julkaisut/julkaisulomakkeet/pro-gradu-lomake). JyX data: [jyx_publishing-allowed (fi) =True]", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Submitted by jyx lomake-julkaisija (jyx-julkaisija.group@korppi.jyu.fi) on 2018-02-23T15:14:48Z\nNo. of bitstreams: 2\nURN:NBN:fi:jyu-201802231585.pdf: 728490 bytes, checksum: 5d3b536b481bf7c154893413db937ac3 (MD5)\nlicense.html: 4858 bytes, checksum: 5945ff1972ad2b400baf16eff8345e74 (MD5)", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Made available in DSpace on 2018-02-23T15:14:48Z (GMT). No. of bitstreams: 2\nURN:NBN:fi:jyu-201802231585.pdf: 728490 bytes, checksum: 5d3b536b481bf7c154893413db937ac3 (MD5)\nlicense.html: 4858 bytes, checksum: 5945ff1972ad2b400baf16eff8345e74 (MD5)\n Previous issue date: 2018", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.extent", "value": "1 verkkoaineisto (77 sivua)", "language": null, "element": "format", "qualifier": "extent", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.mimetype", "value": "application/pdf", "language": null, "element": "format", "qualifier": "mimetype", "schema": "dc"}, {"key": "dc.language.iso", "value": "fin", "language": null, "element": "language", "qualifier": "iso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights", "value": "In Copyright", "language": "en", "element": "rights", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "nuoret", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "seksuaaliterveys", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "kondomin k\u00e4ytt\u00f6", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "sosiaalinen markkinointi", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.title", "value": "Nuorten kondomin k\u00e4yt\u00f6n edist\u00e4minen : Kes\u00e4kumikampanjan ja festivaalien Seksikiskojen tulosarviointi", "language": null, "element": "title", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.title.alternative", "value": "Kes\u00e4kumikampanjan ja festivaalien Seksikiskojen tulosarviointi", "language": null, "element": "title", "qualifier": "alternative", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type", "value": "master thesis", "language": null, "element": "type", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.urn", "value": "URN:NBN:fi:jyu-201802231585", "language": null, "element": "identifier", "qualifier": "urn", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.ontasot", "value": "Pro gradu -tutkielma", "language": "fi", "element": "type", "qualifier": "ontasot", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.ontasot", "value": "Master\u2019s thesis", "language": "en", "element": "type", "qualifier": "ontasot", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.faculty", "value": "Liikuntatieteellinen tiedekunta", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "faculty", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.faculty", "value": "Faculty of Sport and Health Sciences", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "faculty", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.department", "value": "Liikunta- ja terveystieteet", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "department", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.organization", "value": "University of Jyv\u00e4skyl\u00e4", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "organization", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.organization", "value": "Jyv\u00e4skyl\u00e4n yliopisto", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "organization", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.discipline", "value": "Terveyskasvatus", "language": "fi", "element": "subject", "qualifier": "discipline", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.discipline", "value": "Health Education", "language": "en", "element": "subject", "qualifier": "discipline", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.updated", "value": "2018-02-23T15:14:48Z", "language": null, "element": "date", "qualifier": "updated", "schema": "dc"}, {"key": "yvv.contractresearch.collaborator", "value": "public", "language": null, "element": "contractresearch", "qualifier": "collaborator", "schema": "yvv"}, {"key": "yvv.contractresearch.funding", "value": "0", "language": null, "element": "contractresearch", "qualifier": "funding", "schema": "yvv"}, {"key": "yvv.contractresearch.initiative", "value": "student", "language": null, "element": "contractresearch", "qualifier": "initiative", "schema": "yvv"}, {"key": "dc.type.coar", "value": "http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc", "language": null, "element": "type", "qualifier": "coar", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.accesslevel", "value": "openAccess", "language": "fi", "element": "rights", "qualifier": "accesslevel", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.publication", "value": "masterThesis", "language": null, "element": "type", "qualifier": "publication", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.oppiainekoodi", "value": "50411", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "oppiainekoodi", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "nuoret", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "seksuaalinen k\u00e4ytt\u00e4ytyminen", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "ehk\u00e4isy", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "sukupuolitaudit", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "seksuaaliterveys", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "kondomit", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "sosiaalinen markkinointi", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.content", "value": "fulltext", "language": null, "element": "format", "qualifier": "content", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.url", "value": "https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/", "language": null, "element": "rights", "qualifier": "url", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.okm", "value": "G2", "language": null, "element": "type", "qualifier": "okm", "schema": "dc"}]
id jyx.123456789_57170
language fin
last_indexed 2025-03-31T20:02:18Z
main_date 2018-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2018
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstreams\/47cb6f1c-0255-460d-8a53-be48e774eefd\/download","text":"URN:NBN:fi:jyu-201802231585.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publishDate 2018
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Flinck, Jenna Nuorten kondomin käytön edistäminen : Kesäkumikampanjan ja festivaalien Seksikiskojen tulosarviointi nuoret seksuaaliterveys kondomin käyttö sosiaalinen markkinointi Terveyskasvatus Health Education 50411 seksuaalinen käyttäytyminen ehkäisy sukupuolitaudit kondomit
title Nuorten kondomin käytön edistäminen : Kesäkumikampanjan ja festivaalien Seksikiskojen tulosarviointi
title_alt Kesäkumikampanjan ja festivaalien Seksikiskojen tulosarviointi
title_full Nuorten kondomin käytön edistäminen : Kesäkumikampanjan ja festivaalien Seksikiskojen tulosarviointi
title_fullStr Nuorten kondomin käytön edistäminen : Kesäkumikampanjan ja festivaalien Seksikiskojen tulosarviointi Nuorten kondomin käytön edistäminen : Kesäkumikampanjan ja festivaalien Seksikiskojen tulosarviointi
title_full_unstemmed Nuorten kondomin käytön edistäminen : Kesäkumikampanjan ja festivaalien Seksikiskojen tulosarviointi Nuorten kondomin käytön edistäminen : Kesäkumikampanjan ja festivaalien Seksikiskojen tulosarviointi
title_short Nuorten kondomin käytön edistäminen
title_sort nuorten kondomin käytön edistäminen kesäkumikampanjan ja festivaalien seksikiskojen tulosarviointi
title_sub Kesäkumikampanjan ja festivaalien Seksikiskojen tulosarviointi
title_txtP Nuorten kondomin käytön edistäminen : Kesäkumikampanjan ja festivaalien Seksikiskojen tulosarviointi
topic nuoret seksuaaliterveys kondomin käyttö sosiaalinen markkinointi Terveyskasvatus Health Education 50411 seksuaalinen käyttäytyminen ehkäisy sukupuolitaudit kondomit
topic_facet 50411 Health Education Terveyskasvatus ehkäisy kondomin käyttö kondomit nuoret seksuaalinen käyttäytyminen seksuaaliterveys sosiaalinen markkinointi sukupuolitaudit
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57170 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201802231585
work_keys_str_mv AT flinckjenna nuortenkondominkäytönedistäminenkesäkumikampanjanjafestivaalienseksikiskojentulosarv