Svensklärares uppfattningar om handledning i gymnasiet

Tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää, millaisia käsityksiä lukion ruotsin kielen opettajilla on ohjauksesta. Tutkimuksessa käytettiin fenomenografista menetelmää, joka keskittyy käsitysten tutkimiseen aineistolähtöisesti. Aineisto kerättiin haastattelemalla kahdeksaa opettajaa neljästä eri lukio...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Salmenhaara, Essi
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Faculty of Education and Psychology, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Opettajankoulutuslaitos, Department of Language and Communication Studies, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:swe
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57024