“I started reading even though I didn’t understand much”: The significance of reading and writing fanfiction in extra-curricular language learning

Kouluajan ulkopuolella tapahtuu oppimista jatkuvasti, erityisesti englannin kielen suhteen. Lingua francana toimivalta englannin kieleltä on lähes mahdoton välttyä, koska se on osa monen jokapäiväistä elämää esimerkiksi eri medioiden kautta. Suurin osa tästä oppimisesta tapahtuu alitajuisesti, eikä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Toivakka, Justiina
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:eng
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56875