Miten vaikuttaa mielikuviin, asenteisiin, identiteettiin ja uskomuksiin viihteellisen tieteen ja pelien avulla?

Bibliographic Details
Main Author: Rundgren, Olli
Other Authors: Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta, Faculty of Sciences, Kemian laitos, Department of Chemistry, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Kemian opettajankoulutus, Teacher education programme in Chemistry, 4034
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2017
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56710
_version_ 1809901921479163904
annif_keywords_txtF_mv asenteet identiteetti uskomukset mielikuvat pelit
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5619 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743 http://www.yso.fi/onto/yso/p6088 http://www.yso.fi/onto/yso/p1490 http://www.yso.fi/onto/yso/p6062
author Rundgren, Olli
author2 Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta Faculty of Sciences Kemian laitos Department of Chemistry University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Kemian opettajankoulutus Teacher education programme in Chemistry 4034
author_facet Rundgren, Olli Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta Faculty of Sciences Kemian laitos Department of Chemistry University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Kemian opettajankoulutus Teacher education programme in Chemistry 4034 Rundgren, Olli
author_sort Rundgren, Olli
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kemian laitos
faculty_txtF Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:58:30Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Miten vaikuttaa mielikuviin, asenteisiin, identiteettiin ja uskomuksiin viihteellisen tieteen ja pelien avulla?</title><creator>Rundgren, Olli</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kemian laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Chemistry</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Kemian opettajankoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher education programme in Chemistry</contributor><contributor type="oppiainekoodi">4034</contributor><subject type="yso">oppiminen</subject><subject type="yso">pelit</subject><subject type="yso">digitaaliset pelit</subject><subject type="yso">asenteet</subject><subject type="yso">identiteetti</subject><subject type="yso">vaikuttaminen</subject><available>2018-01-12T15:28:20Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1810560</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56710</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201801121177</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201801121177</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/56710/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201801121177.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201801121177.pdf" type="application/pdf" length="9057417" sequence="1"/><recordID>123456789_56710</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_56710
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:54Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/56710\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201801121177.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201801121177.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 4034
publication_first_indexed 2017-03-22T09:58:30Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Rundgren, Olli Miten vaikuttaa mielikuviin, asenteisiin, identiteettiin ja uskomuksiin viihteellisen tieteen ja pelien avulla? oppiminen pelit digitaaliset pelit asenteet identiteetti vaikuttaminen
subject_txtF Kemian opettajankoulutus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_56710&index=0&size=large
title Miten vaikuttaa mielikuviin, asenteisiin, identiteettiin ja uskomuksiin viihteellisen tieteen ja pelien avulla?
title_full Miten vaikuttaa mielikuviin, asenteisiin, identiteettiin ja uskomuksiin viihteellisen tieteen ja pelien avulla?
title_fullStr Miten vaikuttaa mielikuviin, asenteisiin, identiteettiin ja uskomuksiin viihteellisen tieteen ja pelien avulla? Miten vaikuttaa mielikuviin, asenteisiin, identiteettiin ja uskomuksiin viihteellisen tieteen ja pelien avulla?
title_full_unstemmed Miten vaikuttaa mielikuviin, asenteisiin, identiteettiin ja uskomuksiin viihteellisen tieteen ja pelien avulla? Miten vaikuttaa mielikuviin, asenteisiin, identiteettiin ja uskomuksiin viihteellisen tieteen ja pelien avulla?
title_short Miten vaikuttaa mielikuviin, asenteisiin, identiteettiin ja uskomuksiin viihteellisen tieteen ja pelien avulla?
title_sort miten vaikuttaa mielikuviin asenteisiin identiteettiin ja uskomuksiin viihteellisen tieteen ja pelien avulla
title_txtP Miten vaikuttaa mielikuviin, asenteisiin, identiteettiin ja uskomuksiin viihteellisen tieteen ja pelien avulla?
topic oppiminen pelit digitaaliset pelit asenteet identiteetti vaikuttaminen
topic_facet asenteet digitaaliset pelit identiteetti oppiminen pelit vaikuttaminen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56710 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201801121177
work_keys_str_mv AT rundgrenolli mitenvaikuttaamielikuviinasenteisiinidentiteettiinjauskomuksiinviihteellisentieteen