Lukusujuvuuden kehittymisen yhteys sukupuoleen ja kronologiseen ikään

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia lukusujuvuutta vuosiluokilla 2-5 suomen kielen kontekstissa ja selvittää sen kehitystä ja yhteyttä sukupuoleen ja luokkatason sisällä vaihtelevaan ikään. Tutkimus perustui Suomen Akatemian rahoittaman Jyväskylän yliopiston ja Niilo Mäki Instituutin yhteise...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Katila, Lassi
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56599